Artık benim postlarıma da bakar mısınız yaa saçma sapan postlara binlerce yorum ama bizimkilere hiç bakılmıyo bile aynı şikayet sizde var mı bilmiyorum ama ben kafamı yastiktan kaldırmak istemiyorum sürekli uyku halindeyim değerlerim gayet normal ama benim ne halim var ne de gücüm hep uykum var uykum kızım 31 aylık zoraki vakit geçiriyorum sırf sıkılmasın bişeyler öğrensin diye binde birdir benim istediğim bu durum artık beni çok yordu ders çalışmam lazım gündüzleri kızım uyuyunca çalışıyım diyorum imkansız onunla birlikte bende uyuyorum akşam oluuo kızım uyuyunca bende yatmak istiyorum sürekli yorgunum ekstra yaptığım bı iş yok her kadının yaptığı ev işi oda hergun bile yapılmıyo yani 2-3 güne bı bana artık bı tavsiye verin ya napacam ben