k_elebek İyi akşamlar hanımlar şuan kullanıp memnun kaldığınız uyku tulumlarını rica etsem söyler misiniz bide kalıp olarak nasıllar ? uyku tulumu arayışındayım ama bir türlü karar kılamadım
saricicekim k_elebek e bebekten hellobaby tulumunu kullanıyorum memnunum 1yas bebeğime biraz bol dursun rahat uyusun diye 1.5 2yas tercih ettim