Şuan 2 ay 13 günlüğüz . İlk zamanlar bende yaşadım bir sorun mu var acaba diyordum sabah 6 da başlar ağlamaya duraksız gece 11 e kadar sürerdi halim kalmazdı bebek ağladıkça ben ağlardım . Sonra sonra anlamaya başladım . Uykuya geçememe ,banyo yapmadığında biz 1+1 şeklinde yıkadık , sakinleşti , yerini yadırgama en çok da bu zorladı beni , yada makatında çatlaklık olması huzursuz eder , uydururken karanlık oda da yatırmıyorum gece lambası açık olur her zaman . 40 ımız çıktıktan sonra gece ile gündüzü ayırt ediyordu artık aynı pencereden gündüz ve gece camdan dışarı baktırıyorum değişik yöntemler deniyorum . Gece yatmadan önce ayaklarının altına elma yağı sürüyorum , sabah kalktığında kendisi çıkarıyor gazını uzun zamandır masaj yapmadım . Baktın çok ağlıyor ana kucağı var onlardan al gündüzleri onda yatır hoşuna gidiyor denendi onaylandı , uyanacak gibi olunca sallanıyor tekrar uykuya dalıyor geceleri ana kucağında yatırayım deme :) şuan bunu yazarken bebeğimi uyutmaya çalışıyorum sallamadan uyutmak en zoru ama sallamak yok 😀