damlaa06 Nasil uzatip yogunlastirabilirim yanlarinda az var saci usttede az da yanlarinda daha az sacini kazitmadim inanmiyorum oyle seylere sahsen benim sacim hoc kazitilmamis masallahi var cok kalin ama arkadaskmin annesi kazitmis onun sacini onun incecik
pasaklisinkukuli damlaa06 badem yagı kullanıyorum ecowell kullanıyorum ama iki uaşını buluyormuş kalıcı saçların tam çıkması
sena8723 Bugün yakın arkadaşımla konuştuk bu konuyu onunda kızı var ve baktım bugün baya uzamış saçları ecowel diye bi şampuan var bilirsin onu kullaniyorum dedi çok güzel uzatiyo dedi bende alıp onu kullanicam istersen dene
Mirmir_ Mmelissa kullandınız mı acaba nasıl saçları bizde kazıttık daha gür ve hızlı çıksın diye alsam mı