İyi akşamlar , bebeğimin dün geceden beri ateşi çıkıyo calpol verdik duş aldırdık düşüyo rahatlıyo 3-4 saat sonra tekrarlıyo, öksürük ara ara oluyo genellikle kafasında ateşi var , diş döneminden mi üşüttü mü ne oldu anlamadım fikirlerinizi önerilerinizi düşüncelerinizi yazarmısınız