Merhaba arkadaşlar, oğlumda uyguladığım ve faydasını çok gördüyüm bikaç yöntemi siZinle paylaşmak isterim, ancak unutmamalı ki her bebek farklıdır, her yöntem her bebekte işe yaramaya bilir. Birde benim bebeğim meme bağımlısı olamadı hiç, çünki sütüm 2 hafta kadar geldi, sonrasında emziremedim yavrumu. Mamayla besleniyor şu anda
bebeğim doğduğundan beri geceleri onu hep loş ışıkta uyutmaya özen gösterdim, uyumasa da ışığı açmadım, 40dan sonra ışığı tamamen kapattım ve sadece küçük bi priz lambası kullandım. Bunu bebeğim bian önce gece gündüz kavramını öğrensin diye uyguladım ve gerçekten de faydasını gördüm 40dan sonra oğlum artık geceleri uyumaya başladı. Uyutmadan önce bebeğime hep emzik verdim, emziğe asla karşı değilim. Bence en iyi uyku arkadaşı. Sadece uyutmaya çalışırken veriyorum, bu sayede emzikle uyku arasında beyninde bi bağlantı oluşdu. Evet bazen direniyor emziği ittirmeye uyumamaya çalışıyor ancak ben pes etmiyorum emziği tekrar tekrar veriyorum, bisüre sonra dalıyor kendisi. Emziği bu şekilde kullanaksanız uyku dışında hiçbizaman emzik vermemenizi öneririm çünki ozaman bi tesiri kalmayacaktır.
eğer çok gaz problemi yaşıyorsanız bu da uykuyu etkileyecektir. Ben Sab simplex gaz damlası kullandım çok memnun kaldım, akşama doğru her beslenmesinde veriyordum ki,gece rahat uyuya bilsin.
umarım bu bikaç önerim size bi fikir olur, bebeğinizin doyduğuna eminseniz bu yöntemleri deneye bilirsiniz. Çünki aç bebek gerçekten de uyumaz. Bi dönem bebeğimi anlayamamıştım aç kalıyormuş fark etmemiştim, uyuyamıyordu sürekli ağlıyordu. Mama ml-ni arttırmamı söyledi doktor ve gerçekten de uyumaya başladı. Bebeğinizi gözlemlemek çok önemli, o size tüm msjlarını verecektir :)