herseySeninleguzel11 tuvalet yapma aralığını aça aça hallettik. Mesela kakayı sadece evde yaparlardı bezliyken. Hala öyle devam ediyor. Çiş ise ilk zamanlar yarım saat geçince çiş yaptırırdım bir şişeye. Yarım saat daha oynatır eve döner evde de yaptırırdım. Sonra bu 1 saat oldu, 1.5 saat oldu. Şimdi hedef 2 saat. Çiş yapmıyoruz değil mi diyorum, çiş yok diyorlar. Çişi evde yapıcaz, çiş sadece tuvalete yapılır diyorum