Feyza1 Benim doktorum 40. Kontrolümde emziren anneler icin olan zlynda 4 yazmıştı kızım 7 ay 7 günlük hala kesintisiz devam ediyorum. Spiral taktıracaktım 3. Aydan sonra takarız demişti ama burada okudum kaydı hamile kaldım spiralle hamile kaldım vs vs gereksiz aksiyon diyerek hap ile devam ediyorum kilo almadım hapla ödem olmadı, lohusa kanaması sonrasında hala regl olmadım ve ara kanamam olmadı bu sekilde☺️