afranurum Bebegim 5 aylik. Son günlerde çok fazla salyası var. Uyku düzeni bozuldu çok mızmızlanıyor. Dış mi çıkarıyor diye şüpheleniyorum. Sizin ilk dış çıkarmada yaşadıklarınız belirtileri nelerdi? Kaçıncı aylardır?
Hamzaninannesi1411 afranurum tam 6 aylıkken çıkardı salyası ve huzursuzluğu vardı en çok. Birde eli sürekli ağzındaydı
Gencanne2 afranurum 6.aydan itibaren ara ara huysuzluk ve salya çokluğu yaşdık ama 11.ayda ilk dişimiz çıktı
Minikkopya afranurum 6 aylıkken çıkardı alt 2 dişi birden. Salyada artış huysuzluk beni sürekli ısırması. Klasik diş belirtileri. Ama diş etinde kabarma görmek önemli. Suan 9.5 aylık 4 dişi var
Duygu688 Benim kızım 8.5 aylık hala diş yok🤣 2-3 aydır huysuz mızmız diş geliyor diyoruz ama yok genel huysuzluğuymuş anladık🤣🤣
afranurum Duygu688 bizimki de bir süredir öyle. Dişten diyorum hep ama çıkmazsa belki o da kendi huysuzlugu diye kabullencem🤣🤣🤣
Demoo Ayinda cikardi ilk dişini. Salyaları 3. Ayda baslamisti. Diş çıkarmak basli basina iskence oglum suan 1 yasinda 3 dis birden geliyor pes peşe. 11 ya da 12 dişi olacak tam rahatladik birini çıkardı diyoruz diğeri patliyor çocuğa da eziyet valla. Yemesini de etkiliyor. Aceleci davranmayın yaşıt bi bebek var komsumuz onun suan 4 disi var sanirim . Bebek büyüdükçe endişeler de azalıyor
afranurum Demoo bizim de ağzı çeşme gibi akıyor bir süredir ama son günlerde iyice huysuz oldu diş mi diye düşündüm ben de 🤦♀️
Okayss oznur28 aa ne kadar erken ne gibi durumu vardı bizdede öok salya var 2 buçuk aylıktan beri ellerde hep ağızda acaba diş mi gelcek diyorum sürekli 4 aylık olduk
Anakumm afranurum bizimkinde de aşırı salya aşırı huysuzluk diş kaşınması mevcuttu 5 buçuk aylık çıkardı
yokolmaz afranurum ilk disimiz 4 aylık Ken çıktı ,abisi 6 aylıkken cikarmisti ,cocukdan çocuğa degisiyo ,salyasinda artış varsa yakındır cikmasi
Eflinim_2022 afranurum 4. Aydan beri diş sancısı ile uğraşyoduk ateş diş kaşınma salya sonuç 10 aylıkken çıkardı