Öncelikle artık evde fazla eşyanın bana iyi gelmediğini anlamaya başladım. Kap çanak fazlalık ne varsa attım. Yatak odamda sürgü kapılı kocaman bir gardrop tuvalet aynası bazalı yatak komidin hepsi fazlalık gelmeye başladı ve satmaya karar verdim. Yatak olarak karyola alacağım Demir ve Ya ahşap. Ama gardrop konusunda ne yapacağıma karar veremedim. Fikirlerinize açığım 🙏🏻