Livabz bebeğim1 yaşında belinde morluk var dokununca ağlıyor ezilmemi sizce kirilmismidir dokununca hissedio ağlıyor yürüdüm mü birsey yok korkuyorum yarın doktora götüreceğim de kimsenin başına gelmesin ama başına gelen varmi