Mikmik_ PerfectMommy normalde de hep minik bir termosumda kaynamış suyum olur, pamukla silerim güzelce hiç ıslak mendil de kullanmadım ama bundan sonra hep yıkıyım güzelce en iyisi evet😔
PerfectMommy Mikmik_ evet en temizi yikamak oglumu doğduğundan beri yikadim sadece disarda islak mendil kullandim hic pisik olmadi. 22 aylikken de bezi biraktik. 22 ay boyunca pisik gormedim hafif kizariklik nadiren. O da sildiğim günlerde olurdu :)
Mikmik_ Mrvsmt2502 evet aslında ben de bakayım en iyisi kendim yapayım olmadı. Çok teşekkür ederim🙏🏼🙏🏼
Mikmik_ Badesmomm ah lütfen kullanmayın😔 inanın bebeğimin halini görseniz inanamazsınız, sadece 2 gün kullanmadım birden bıraktım ve gerçekten inanılır gibi değil😔
Neslihan9523 Zeytinyağı öneriyorum birde ben musteladan da mennunum bir sürmede solduruyor ıslak mendil yerine pamukla silmeyi denersenizde pişiği en aza indirmiş olursunuz
2boymommy Mikmik_ kesinlikle bu pisik önleyicileride kullanmayin bence bebislerin poposu dahada hassaslasiyor.. Ben hakiki zeytinyagi yada sari kantaron yagi kullanirim pisik olursa oda zaten coooook nadir pisik olur pisik bile degil hatta hafif kizarir sadece. Ne kadar cok krem su bu sürsek o kadar hassas oluyorlar bence
GezginPaNDa Mikmik_ aslında sudo krem pişik önleyici değil. Pişik olunca kullanilan bir ilaç. Bazıları pişik önleyici gibi her gün kullanıyor bu yanlış ilac her aylarca kullanılmaz. Pişik önleyici bariyer Kremler günlük kullanılır. Mustela vb
Yasemin23 GezginPaNDa aynen öyle ne ne için kullanılır çoğu kişi bilmiyor maalesef ben de aldım bebeğim 3aylıkken pişiği vardı ne kullandıysam fayda etmemişti sudocrem işe yaramışti şimdi 10 aylık kızım hala da çok çok kızarıklık görmesem kullanmam
Anonim81 Mikmik_ güvendiğiniz bi aktardan alabilirsiniz. En son ablam sipariş etmişti bi yerden bana ona sorayım.
eez Mikmik_ pişik kızarıklık olmadığı sürece hiç bir kremi kullanmadım kaka yaptıysa hep yıkadım Allah’a şükür 1 kez bile pişik olmadı yeni Doğan’ken 1 kez mantar oldu ondada travazol kullandım
Esrareyhan Mikmik_ trendyolda evvahe doğal sayfası var ben ordan alıyorum güvenilir bebeğin 40 ı çıkana kadar zeytinyağını sürüp kaynamış soğumuş şu ile yıkıyorum sonra kantaron yağı sürüyorum etrafımdakiler yagli kalacak daha pis oldu falan diyorlar ama emin ol mis gibi yumusacık oluyorlar tavsiye ederim once yaglayin sonra ardindan hemen banyo yaptirin .Yağlar da her bebekte aynı etkiyi göstermez yağı sürmeden önce zeytinyağı ile seyreltin bir damla kantaron bir damla zeytinyağı şeklinde kullanın bir de rabbimden şifasını dileyin inanarak yapın geçmiş olsun ben şampuan falan asla kullanmıyorum deriden bebegin kanına karışıyor ne oldukları bellisiz..
Esrareyhan Esrareyhan bebeğiniz 4 aylikmis kusura bakmayın yazarken gözden kaçırdım doğal sabunlara alıştırabilirseniz onlarla yıkayın
erdemirmerve61 Mikmik_ pişik için sadece hakiki zeytinyağı ve kantoron yağı kullanın. Onun dışındaki bütün krem vs hep katkılı ve zararlı
kizlarimbenimherseyim Gecmeyen pisige hamazinc iyi gelir doktor yazmıştı bittikçe eczane den aliyorum aklinizda bulunsun
Sesss_s Mikmik_ teşekkür ederim aminn hepsine şifa versin rabbim . Doktorumuz cok kanamalı olduguniçin bizimki suyla yıkıyıp düşük ayarda fön makinesiyle kurutun dedi inanki cok daha faydalı oldu 🙏
16ilknur Mikmik_ canım bende sudocrem kullanıyordum sonra kantoron yağı kullandım çok memnunum ama tavsiye edeceksem doğalını bulmalısın malum her yerde çok sahte ürünler var Allah tan ben şanslıydım ki ablamın kayınvalidesi yapıyor has zeytinyağı ile kantoronu zaten renginden belli oluyor doğal olduğu saf kırmızı ☺️
mzzz Ben her beslenmeden önce mutlaka altını değiştiririm kaka yaptığın temizleme pamuğu ile temizlerim en ufak kizariklikta mustelanın pişik önleyicisi kremini kullanırım (bı doktor temiz içerikli olanların arasında paylaşmıştı) iyice yedirin 2 dakika bekler öyle bezlerin dahaca hiç pişik olmadı 🙏
Mayisannesi34 Mikmik_ bebeğinizin bezini değiştirdiğinizde ıslak mendil yerine sürekli yıkarsanız da çabuk iyileşiyor. Hamazinc de çabuk geçiriyor piştiği sonrasında sürekli yıkama yaparsanız hiç pişik sorunu yaşamazsınız. İki çocuğumun da bezini değiştirdiğimde yıkardım hep. Oğlumda şehir dışına çıktığımda ıslak mendil kullanınca pişik oldu yıkayınca düzeldi. Diğer türlü hiç pişik sorunu yaşamadım
zeynepkocaoglu06 Zeytinyağı , kantaron yağı, hindistancevizi yagi(bunu catlaklarim için hamilelikte kendimde kullandim) hepsini kremlerden iyi ama biz ilk zaman çok pisik olduğu için hametan kullandık oda bizde çok fayda gösterdi sonra normal yağlara devam ettik