clover4 Kızlar lütfen bir şey söyleyin polikistik over hastası olduğum için düzensiz adet oluyorum bu ay 4 gün Adetim gecikti hiç hamile olmam aklıma gelmedi ve tarlusal adet söktürücü ilaç kullandım ve bu bebeği istemiyorum düşer mi acaba
Prensesannesi38 clover4 hamile misin değil misin ondan emin olup adet söktürücü kullanmanız lazım, zaten hamileyseniz bebeği illa düşürmez engelli olabilir başka sorunu olabilir çok yanlış emin olmadan kullanmak
clover4 Prensesannesi38 Tedavi ile bi oğlum oldu hiç aklıma geldi daha bu sabah miğdem bulandı öyle hamilelik aklıma geldi ne yapıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️