Oğlum 25 aylık tuvalet egitimini tamamladık . 9 10 aydır geceli ve gündüzlü olmak üzere bezi bıraktık . Altına kaçırma altını ıslatma durumlarını istisna bile olsa yaşamadık. Ta ki 15 gün öncesine kadar . 15 gündür sürekli saat başı altına işiyor konustum olmadı, cezalandırma olmadı sürekli anlattım kitaplar okudum yine olmadı ilk tuvalet egitimi verdigimde bile altına kacırma bir ikiydi 3 4 saatte bir çişini yapan bebegim suan saat başı işiyor altına ve nedersem deyim anlamıyor tuvalete gitmek istemiyor önerniz varsa cok mutlu olurum kafayı yemek üzereyim