degem bizde ayniyiz valla bide uykuya zor daliyof zaten ve gündüzleride kisa kisa uykular yapiyor uykusunu alamiyor o yüzden aksamlari iyice deliriyor uykusuzluktan ama dalamiyorda 🤦🏻♀️ gecede uyanip duruyor ac olmasa bile ayriyetten emzigide düstükce agliyor 🤣 oglumun besigi bizim yatagimizin yaninda gece kolumu besigin parmakligindan sokup emzigini veririm hep gecede kolum icerde öyle uyuya kalmisim nasil yorgunmusum 🤣🤣🤣