neanladinyurdagull Gül kokulu Vernel kullanıyorum şuan bitti.Memnunumda ama fiyat açısından Çiçeğim mi alsam Vernel e devam mı etsem bilemedim
Anonim81 neanladinyurdagull siz fikir istediniz fakat söylemeden geçmek istemiyorum yumuşatıcı çok zararlı hem solunum açısından hem çamaşırlar açısından. Hele ki evde çocuk varsa zehir solutuyoruz. Ben asla vazgeçmem diyodum yumuşatıcıdan ama bıraktım. Önerim sizde bırakın 🤗
Momasel neanladinyurdagull bence bimde siyah inci var bulut markası çok güzel kokuyor ve kalıcı kokusu tavsiye ederim