beyzzsenturkk_ hanımlar elimde şöyle kücük bi kek kalıbım var bi avuç içi kadar hoşuma gidiyor ama henüz hiç kullanmadım tariflerin cogu da büyük kek kalıbına göre ben nasıl tutturucam güzel bi kek yardım eder misiniz cok heveslendim 😂💗
hunilimomy beyzzsenturkk_ normal tarif yapip bi kısmını kalıba bi kısmını borcama döküp pişirin. Kalibi yağladiktan sonra biraz un serpin yapışmıyor o zaman fırından çıkar çıkmaz kalıptan çıkarmaya çalışmayın o zaman parçalaniyor
beyzzsenturkk_ Hiilyuss diğer kalıbım da bunun büyüğüydü ama yağladığım halde yapışıyordu taşıyordu fokur fokur napabilirim kücük sirin bi kek istiyorum🥹💗🥹
beyzzsenturkk_ hunilimomy yağlıyorum unluyorum hatta balkonda soğutuyorumda acaba kek kalıbımda mı sıkıntı var yapışıyor cunku kekten soğutuyor beni🫢
tuzludakota beyzzsenturkk_ kalıptan kaynaklı olabilir, bemim6de buna benzer bi kalıbım vardı kekin yarısı çıkar yarısı altta kalırdı attım kafam rahatladı😂
beyzzsenturkk_ tuzludakota gerçekten bende mi sıkıntı var diyorum bazen tamamen kabarıyo sular seller akıyo ama kalıptan çıkmıyo bazen kabarmıyo sönük fös bisey ama yapısmıyo cok degisik ayarlarımla oynadı resmen
hunilimomy beyzzsenturkk_ sivi yağda yapışıyor genellikle bende öyle yapiyordum arkadaşım margarin dene dedi ondan sonra yapışmadı
tuzludakota beyzzsenturkk_ senlik bi hata yok yani kek bu nihayetinde 😂 bir tutmaz iki tutmaz, kalıptan kaynaklıdır