zeynepzezee ben kot ayarında kurutuyorum çekme gibi bi problem yaşamadım herşeyimi o ayarda kurutuyorum dolap kuruluğu vs birazda olsa çekme yapıyor ve kuru cıkıyor gerçekten ve cok fazla ısı yaymıyor bende almadan önce cok araştırdım herkese sordum herkes arçelikten cok memnun oldugunu söyleyince bende aldım iyikide almısım