9 buçuk aylık kızım var maşallah hiç yerinde durmaz. Erken emekledi o zamandan beri evin içinde pır pır 😄 kucakta desen 5 dk durmaz😅orasına alıştım hareketli olması hoşuma gidiyor ama asıl sorun mama sandalyesi. Koyuyorum 5 dk durmuyor tepesine çıkıyor resmen sandalyenin🥴 aşağı sarkıyor 😳 ikeanin mama sandalyesini aldık hoşuma gidiyor tipi sağlam falan beğeniyorum ama benim kız kurtlu😂 şu tamamen kemerli olanlardan almalıymışım galiba 🥲 tiktokta gezerken bir anne canlı açmış 3üzleri var hepsi usluca mama sandalyesinde oturuyor anneleri iş yapiyor maşallah sübhanallah çok imrendim. Allah aşkına sizinkiler nasıl 🤣