Kızlar 4 aylık bebeğim var çok ağlıyordu sakinleştirdim tekrar kundaklamak için yatırdım kıyameti kopartıyor telaşlandım bende bi elimde o bi elimde telefon piş piş açıyordum kendini bi attı tutayım derken telefonla kafasına çarptı bişi gözükmüyor sustu ağlamıyor uyududa bişi olurmu ya plastik kılıf vardı ama vurdu yani