Kızlar doğuma yakın bir zamanda canım çok çay istemeye başlamıştı. Doğumdan sonra da sürekli çay içme isteği geliyor ve içiyorum da ama sonuçta çayda kafein var ve korkuyorum sütle beraber bebeğime geçer diye. Bu konu hakkında herhangi bir bilgisi olan var mi? Internetten bakıyorum ama soruma cevap olacak kesin bir şey göremedim.