İyi akşamlar 🌸
Benim kızım 7 aylık gece uykusuna 1 ya da 2 gibi geçiyor sabah 11 e kadar uyuyor tabiki arada 2 defa uyanıp besleniyor,doktorumuz bugün bu saatleri düzenlemem gerektiğini söyledi çok geç yatıyor gece uykusuna 9 10 gibi yatıp sabah en geç 8 de kalkması lazım dedi. Birden olmaz ama yarım saat şeklinde geri çekmen lazım dedi. Gündüz uykusu toplamda 3 saat olmalı ve 4 den sonra asla uyumamalı dedi. Kahvaltı öğle ve akşam yemeği için uygun olması gerekir dedi. Ama uyumak için ağlıyor ya nd yapıcam ben 🤦♀️😔