Arkadaşlar merhaba bebeğime doktor bu damlayı verdi 36 günlük bebeğim bazen aç bazen tok veriyorum ama saatli veriyorum emme den hemen sonra verdim ağız ve burnundan küstü o gün anlamadım nedrn olduğunu bu arada şuan reflusu varmis onun için de ilaç kullanıyorum ayrıca kulak ve boğaz enfeksiyonu da var antibiyotik de kullanıyorum sonra bugün yine emme een sonra verdim ztn bu damlayı verdiğim de öğürme yapıyordu saniye sürmesi bir çorba kasesi dolu kustu ağzın dan burnundan anlamadım ben başka damla var elimde onu da kullanıyorum açıkçası cok aşırı faydası oldu mu bilmyrm bunları yasayan varmı