gggb 6 ay 20 günlük bebeğim aşırı huzursuz sürekli ağlıyor hiç bişeyden mutlu olmuyor sizinkiler ne durumda artık kafam öatlıyor 3 gündür ağlamasından bişey de yapamıyorum
Star52 gggb aynısının 6 aylık 3 günlüğü bende iştah azaldı hep huzursuz herşeyi ısırmak istiyor diş diyorlar ama bitmedi ya
Zeynepbayduk gggb Bende de aynısı 6 ay 8 günlük sürekli huzursuzluk var heo bişey ısırma derdinde bir ay önce başladı diş belirtileri hala da devam bir türlü gelemedi bu diş
Sarpsmomm gggb evet ama patlatınca düzeliyor biraz sabır gerekiyor canı acıyor onun da napsın tek çare ağlamak