İyi akşamlar kızlar. Biz Bursa’da oturunyoruz. Eşim Uludağ’a çıkalım dedi ama kızımın botu yok. 2 ay önce yürüdü kızım o zaman da vicconun delikli o yazlık ayakkabılarını aldık. Onlarla gidemez tabiki. E şimdi bot alsam 1 kere giyecek seneye olmaz zaten. 1 kere giymek için o kadar para vermek istemiyorum. Ne yapsam bilemedim. 2.el alsam olur mu acaba ayak sonuçta diyorum. Ayyy bilemedim bi fikir verir misiniz 🙄