Kızlar emzirmeyi nasıl bıraktırdınız ?
Şuan 10 ay 17 günlük, aslında erken olduğunu düşünüyorum ama gece neredeyse saat başı emmeye kalkıyor alışkanlık haline getirdi iyice. Bir de uyumak dışında emmiyor uyku ilacı olarak kullanıyor beni 🤭😂
Emzik emmiyor, biberon kullanmıyor 🤦🏻♀️