Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 3 günlük. 3 gündür uyurken korkuyor titriyor sürekli ağlıyor ki normalde böyle bi bebek değil.Hatta bugün bi ara öyle bi ağladı ki sanki düşürmüşüm gibi,zor giyinip kendimi dışarı attım. Dışarda sakinleşiyor şükür. Atak haftasında sandım ama 4. ay da atak haftası olmuyor sanırım.Atak haftalarında da sürekli ağlar kucak isterdi 3 gün ama bu sefer ki öyle değil😢 Böyle bişey yaşayan var mı ne yapmalıyım?