haticetoplu Kizlar pazartesi günü doğum yaptım normal doğum kanamam var dikisliyim de bugün böyle simsiyah kan parçası mı desem et parçası mı kaykan kaygan birşey düşmüştü normal mi yaşayan var mı ?
Pkzee Bende normal doğum yaptım aynı şekilde benimde bir parça düştü doktorumuz içimin temizlendiğini normal bişey olduğunu söylemişti . Normal yani canım korkma