Herkese merhana
Malesef soğuk algınlığım kızıma geçti. Bebeğim 3 ay 28 günlük
Ateşi
37.5-38 arasında gidip geliyor.
Öksürüğü var,halsiz ve keyifsiz gözüküyor
Doktoru ciğerlerinde sorun olmadığını söyledi
Calpol ve prospan verdi.
Korkuyorum ciğerlerine inerse diye yapabileceğim baska bir sey var mı
Fikri olan deneyimlemiş olan var mı