Kızlar 21 aylık bi kızım var ve sadece 2 öğün yemek yiyor. Kahvaltıyı birlikte yapıyoruz akşam yemeğini birlikte yiyoruz. Onun dışında yemek yediremiyorum. Gün içinde sürekli salatalık domates meyve yemek istiyor. Eline veriyorum yiyor. Acaba bu yüzden uyumadan önce ya da öğlen bir şey yemek istemiyor olabilir mi?