İyi akşamlar belki burda bilgisi olan vardır diye yazmak istedim bizim yatak odasından 3 gündür gaz kokusu alıyorum dün eşim içinde gaz birikmiştir hallederim.dedi bir şeyler yaptı bugün yine kokuyor neden olabilir bu yarın usta çağıracağım ama merak ettim acaba dogalgazda kaçak mi var