Merhaba arkadaşlar. Sağlık ocağı rutin izlem için kan tahlili yaptırmamızı istedi kızım 8 aylık. Sonuçlar 3 gün sonra ancak e nabıza düştü.Fakat bütün değerler ya çok altında ya çok üstünde .Araştırdığımda netten lökosit değerleri felan baya sıkıntılı değerler olduğunu Allah korusun aklıma bile getirmek istemiyorum kötü rahatsızlığı bile kapsadığını okudum.Sağlık ocağında böyle tahlil verip benzer birşey yaşayan oldu mu ? Doktorumuzu aradım belki kanı çok beklettiler ondan böyle oldu dedi tekrar tahlil verin hastanede o zaman netleşir dedi.Gidene kadar üzüntüden ölürüm yardımınıza ihtiyacım var