Kagan_19 Hanımlar kullanan varmı naısl memnunmusunuz gece kullanmak için istiyorum terleyen bir oğlum var terleme yapar mı
[silindi] Tek başına giydirirseniz terleme yapmıyor. Bizim evimiz 21-22 derece. Ben içine kısa kollu zıbında giydiriyorum gayet güzel oluyo Uykusunda ne üşüyo ne terliyo.
Elifhifa Kagan_19 bir beden büyük alabilirsiniz ama internetten alıcaksanız diye söylüyorum kalıbı çok dar gelmişti bana