1,5 yıl oldu doğum yapalı hala var 🤷♀️ göbeğiniz varmış gibi durmasının sebebi o kısım zaten malesef bende 48 kilo ile hamile kaldım 58 59 kilo ile doğum yaptım şuan 48 kiloyum dar elbise giyildiğinde dikişin üstündeki o kısım yüzünden göbeğiniz varmış gibi duruyor