eceaslann iki ayrı doktora gittim ikisi de iğneyi kesmemi söyledi şuan hiçbirşey kullanmıyorum doğumdan sonra bir ay kullandım yani iğne. Evet maalesef ağrı oluyor pıhtıdan ziyade varisler de çok ağrı yapıyor. Varis çorabı ile dolaşıyorum günün çoğunda ama dışarda çıkarıyorum giymediğim gün de çok ağrıyor bacaklarım. Siz hangi ilacı kullanıyorsunuz pıhtı hiç erimedi mi