Kızlar bebgim sarılık degerı 8 çıkmıstı sonrakı 2 gun fazlasıyla uyudugu için sarardıgını farkettım üstüne düştüm uyandırıp emzirme felan sonra düzeldi doktorada götürmedim o arada. Şimdi 1 aylık oldu bazen 2 saate bir kendısı kalkıyor bazende fazla uyuyor. Geceleri alarm kuruyorum ama yorgunluktan kalkamıyorum duymuyorum bile. Bebek ne zaman aglarsa ona kalkıyorum. Fazla uydugunda yuzude ve göz içinde briaz sarılık farkedıyorum bişe olurmu acaba. Karnı doyunca geciyo. Bı tarafım 2saatte bı kaldır emzır dıyor bı tarafımda uykusunu bölme diyor 1 ayı gecince rahatlarım dedım ama sarılık görünce endişeleniyorum. Yaşayan varsa yazabilirmi