ugurbocegi03 siz düzenli tarayın saçlarını. Benim bebeğimin saçı 2 aylıkken toplanıyordu üstten. 4 aylıkken kahkülünü kısalttım hatta gözüne girmesin diye. O saçı nasıl taramayayım, Taramadan nasıl toplayayım 😂 bebekler için kolay tarama spreyleri var onlardan deneyin. Çok fazla değilse ve açılmazsa o kısımları minik minik kesin. Daha fazla dolaşmasın saçları