parlaegegunes biz bire bir yaşadık beter bı hastalık ,rabbim kimsenin başına vermesin ,ilacı vesayre hicbirseyi yok ,1 hftada geciyo zaten ,bize doktor ağız için uyusturan damla vermisti ,o 1 hftada ömrümden ömür gitti ,sabaha kadar kucakda uyudu ,hicbisey yedirip iciremedim .