Uzun süren kaka yapmama sorunu için doktora gittik bebeğim 15 aylık kan değerlerine bakıldı ve doktor çölyak değeri 58 çıktı normal hastalarda 400 500 olur çok yüksek değil ama olması gerekenden yüksek dedi. Çok üzüldüm korkuyorum da bebeğimde bu hastalık çıkacak diye gastro ya sıra alicam var mı bu konuda tecrübesi olanlar lütfen akıl verir misiniz