Bebeğim 13 aylık olmak üzere. Ek gıdaya başladığımızdan beri en çok zorlandığımız konudur su. İç mi yor. Kaşık bardak biberon suluk (her çeşidinden) denedik ama 30 ml anca. İçtiğini de püskürtüyor. Günde 3 kez mama veriyorum. Mamasını sulu yapıyorum ben de artık napıyım 😢