Ebruue Bebeğim 6aylık çok güzel tadımları bitirdik yavaş yavaş yiyordu ama 2 gündür kakasını yapmıyor. Ek gıdayı bugün hiç vermedim sadece anne sütü verdim. Sizler kabızlık için neler yaptınız
Hiilyuss Ebruue probiyotik aldık 1 ay kullanıcam insallah. Bir de dulcosoft diye bir şurup verdi eczacı doktora da sordum kullanabilirsin uzun süre yapmama durumunda dedi. Kakayı yumusatmak içinmis bu şurup. Her gün de bağırsakları haraketlendirecek bir masaj buldum onu yapıyorum ise yarıyoe sanırım
Celik02 Ebruue bizde ek gıdaya başladığımızdan beri kabızlık sorununu aşamadık maalesef bir ara bir kere fitil kullandık uzun süre yapamayınca 8 aylık oldu hala aynı yediğine içtiğine dikkat etmeme rağmen hala oluyor doktor geçenlerde probiyotik damla verdi onu kullanıyoruz hala devam ettiğini söyleyince dulcosoft verdi bunun rahatlayacağını söyledi sizde doktorunuzla görüşün isterseniz bu konuyu probiyotikler falan işe yariyor bir nebze de olsa 😊👍
n-gvnr Benim bebemi de avokado, armut, kabak açıyor. Onları vermeye çalışıyorum. Çok çaresiz kalırsam fitil veriyorum