KrasavcikMalcik Dilararden biz ne zaman uyursak o zaman uyur😬 biz uyumadan asla uyumaz uyusa bile 10 dk uyanır😬
elisa2705 Dilararden 12 1 arası uyuyor nasıl bu kdar uykusuz kalıyorlar anlam veremiyorum 6 aylık daha bikere 7 de 8 de uyuduğunu bilmem ne yaparsam yapayım uyku düzeni asla olmadı
Dilararden elisa2705 ay çok geçmiş çok yorucu sizin için. Bizim de gündüz uykumuz hiç yok ama şükür akşamları nadir zamanlar dışında bu saati geçmez, büyüme hormonu da alamıyor
Storymoon 10 10.30 gibi uyutuyorum ama geceleri uyanıyor sabah 8 yada9 da kalkıyor bide ara uyku yapıyorum oglen 2 saatte orda uyuyor 2.5 yasında
Dilararden Storymoon Storymoon ama yine de 10 iyi diyelim annelerimiz 12 1 demişler gece benimki de uyanıyor. Demek ki beslenmeyi kesmekle alakası yok değil mi? Öğlen uykusu yarım saat.
Dilararden Gunesnil_23 onu yaptığınız için olabilir, bebeklerin aylarına göre uyutmamız gereken saatler var. 0-8 ay arası 6 dan sonra 9-14 ay 5’den sonra 15 aydan sonra ise 4’den sonra. Bunu deneyin. Ben 4:30 geçtikten sonra hiç uyutmam