Yasemin158 Lütfen dua istiyorum hepinizden 2 ay 16 günlük d kimin duası kabul olacağı bilinmez. Doktorun biri nöbet diyor biri şüphe diyor. İsmi Asil “Ezhibil-be’se rabben’nasi eşfi ve enteş’şafi la şifae illa şifauke şifaen la yugadiru sekame ”
Kaderuzbas Yasemin158 bebeğiniz ne durumda ne dedi Doktorlar son olarak bide nasıl geçirdi Bilgi verir misiniz
Yasemin158 Kaderuzbas canim belli değil daha egg çekildi sonuç çıkmadı bekliyoruz sizi çocuk nöroloji gördü mü hangi şehirdesin iyi bir çocuk nöroloji doktoruna git bi doktora güvenme
Hafsaa1 Yasemin158 2. Ay aşısı oldu mu eğer olduysa aşının prospektüsğnü okumanızı rica ederim çünkü açıkça yazıyor