Oykuu_bebekk Merhaba Arkadaşlar benim kızım 93 günlük 3 ayını yeni doldurdu gelişimini 4. Ay olarak mı 3.ay olarak mı bakmam lazım hangi ayı takip etmem lazım kafam karıştı 🙄