Anneler ölümsüz şuan 3 ay 25 günlük. 4 kilo doğdu. Şuan 6.285 kilo boyu da 65 cm . Yaklaşık 1bucuk aydır hiç kilo almadi . Sadece emziriyorum . Doktor mama başlattı. Günde iki kez vericem . Sorum şu ki , hem emziren hem günde 2 ya da 3 kez mama takviyesi yapan anneler nasıl yapıyorsunuz? Hangi saatleri tercih ediyorsunuz mama vermek için. Bir de diş çıkardı oğlum bu aralar uyku denen bişey kalmadı gece bile sürekli uyanıyor .