Kızlar merhaba 2.5 yasında oğlum var 1 ay önce ateş ve öksürük basladı doktora gittik ciğerlerini dinledi bronşit dedi antibiyotik verdi biz kullandık bitince tekrar konrtole götürdüm tekrar dinledi sorun yok dedi, aradan 4 gün geçti ateş basladı bu kez boğaz enfeksiyonu dendi geniz akıntısı oldu antibiyotik kullandık salı günü bitti daha antibiyotik şuan tekrar ateşi çıkmaya başladı öksürük var bir türlü düzelmiyoruz asırı üzgünüm moralim bozuk 😞