Bahat şimdi benim oglum 1.5 yaşında ve bu 1.5 senede en büyük tecrübem rutin oluşturmak oldu ve çok şükür ki çok rahat bir annelik yaşıyorum bu sayede doğduğundan beri hep ayrı odasında uyudu gündüzleri beyaz gürültü, camlar karanlık, uyku bebeği yanında uyudu.. Geceleri akşam 6 7 arası banyo, masaj,pijama giyme, diş fırçalama (7aydan sonra), yatağına yatırma, uyku arkadaşı, bebek müziği eşliğinde beşiği de uyuyor ilk 5 dakika beşiği nin yanında oturuyorum beni göreceği mesafede daha sonra odasından çıkıyorum her 5 dakikada bir odasına gidip kontrol ediyorum tamamen daldıktan sonra zaten iş bitmiş oluyor 🤗