Bebeğim 3 aylık, vücudunda hafif kızarıklıklar vardı. Kuruluktandır diye düşünüyordum. Bugün nemlendirici falan sürdükten sonra baya bi arttı kızarıklık. Sadece göğüs bölgesinde var başka yerde yok. Yarın doktora götürücez zaten de nedendir acaba bilen var mı alerji olsa baştan olmaz mıydı? Hep aynı şeyleri yiyorum.