Erkekannesi_1 Şuan diş çıkarma döneminde çok salyası alıyor 2 aydır çekiyorum bu sıkıntıyı ama patlamadı dişi 1 haftadır da ağzını kokluyorum kokuyor araştırdım düş çıkarma döneminde normal diyorlar yaşayan var mı bu durumu ne zaman geçer
sweetasya Erkekannesi_1 ben diş patlama dönemlerinde ağız kokusu farketmedim hiç. Hasta olduğu zaman değişir kokusu daha çok