Caglamarail
6 aylık kızım ıslak mendil kullnmadım daha pamukla siliyorum. Yasadığımız sehir dolayısıyla ilk doğdugunda boyun altı çok kötü oldu çocuk doktoruna gittik mantara döndürmüş hava almadğı için dedi 2 krem verdi 5 günde gecti şimdi pişik vs oldumu poposuna da sürüyorum doktormz uygulnr dedi hemrn gecryor
Trosyd ile fucidin krem ikisi karıstırıp uygulanıyor.
Hergünde mustela sürerim pişik olmaz zaren olmasını engelleyen bir krem. Eksrta birde sudo krem var kullndığım
Bez sleepy kullanıyorum şimdi bi molfix deneyeceğim iyi yorumlar var.